F.A.Q.s

Vanliga Frågor

Frågor kring köp

I vilka färger går kajakerna att beställa?

De 6 standardfärgerna som kajakerna finns att beställa i är sådana vi alltid håller i lager. Om det av någon anledning skulle hinna bli slutsålt innan detta syns på Webshopen, kontaktar vi dig omgående för eventuellt byte av färg, avvaktan på nästa leverans, eller återbetalning av hela orderbeloppet. Det är även möjligt att beställa andra färger än de som finns på Webshopen. Kontakta oss på info@uppochpaddla.se för prisuppgift och leveranstid.

Vilken leveransmetod använder ni?

För att vara säker på att varorna kommer fram till Er hela och rena, har vi valt att själva sköta transporten av kajakerna. Vi levererar dessa direkt hem till din adress, var du än bor i Sverige.

Hur lång är leveranstiden?

Under sommarhalvåret levereras kajakerna inom 2 veckor. Under senhöst, vinter och vår kan leveranstiden uppgå till 4 veckor, beroende på efterfrågan. Om du har några frågor, skicka ett elektroniskt brev till info@uppochpaddla.se eller ring 076 – 828 88 27.

Vilka länder skickar ni till?

Då vi själva sköter transporterna än så länge, har vi valt att bara leverera till kunder inom Sverige.

Betalning

Vilken betalningsmetod använder ni i Webshopen?

Vi använder oss av en av marknadens enklaste och säkraste betalningslösningar. I samarbete med Klarna erbjuder vi betalning via Faktura, Delbetalning, Banköverföring, Kortbetalning (Visa eller Mastercard) eller direktbetalning med Mobilt BankID.

Är det säkert att handla via webben?

All betalning sker via Klarnas integrerade betallösning. Detta innebär att ingen information om dina uppgifter lagras hos oss.

Beställning och retur

Hur lägger jag en order?

Det enklaste sättet att beställa från oss är att använda Webshopen. Där kan du välja modell, färg och antal. Med ett fåtal klick är du färdig och inom 2 veckor levereras varorna hem till din adress. Det finns även möjlighet att beställa genom att skicka ett mail till info@uppochpaddla.se, där du anger vilken produkt du vill beställa, i vilken färg och hur många. Glöm inte att ange kontakt- och adressuppgifter så vi vet vem vi ska kontakta och vars vi ska leverera.

Behöver jag ett skapa ett konto för att beställa?

Kort svar: nej. Möjligheten finns dock att skapa ett konto i samband med Din beställning. Detta ger Dig möjlighet att logga in och få en överblick över dina senaste beställningar, och hantera uppgifter för kontakt och leverans.

Var ska jag vända mig för eventuella frågor?

Om du har några frågor, är bästa sättet att skicka ett mail till info@uppochpaddla.se. Vi svarar vanligtvis inom 24 timmar. För mer akuta ärenden går det även bra att nå oss på telefon: 076 – 828 88 27.

Hur gör jag för att ändra eller avbryta min beställning?

För att ändra eller avbryta en order som ännu inte skickats från oss, hänvisar vi till telefon: 076 – 828 88 27 eller epost: info@uppochpaddla.se.

Hur kan jag spåra min beställning?

Då vi själva sköter transporten kan vi tyvärr inte erbjuda spårning av kolli. Om du har några frågor angående leveranstid hänvisar vi till vår elektroniska brevlåda som du hittar på info@uppochpaddla.se.

Hur kan jag returnera en produkt?

Om du av någon anledning inte skulle vara nöjd med din produkt, har du enligt svensk lag 14 dagars ångerrätt från den dag du mottagit varan. Du som kund står själv för transport tillbak till oss, och vi återbetalar dig endast då vi mottagit varan i gott skick. Om varan är skadad vid leverans, vänligen ring oss omgående på 076 – 828 88 27.

facebook
instagram
facebook
instagram

TomatoTomato AB, Org.nr 556971-7621, Kraftstationsvägen 51, 982 38 Gälivare